HOBBY AKU AT UMAH N SKULL

HAhahha, teringin jugak nak jadi pro camnie.. tapi x kesampaian.. diew kene belajar dari yg pro.. yg aku tau basic skills jew.. 3 combo jew yg ley wt.. basic skill aku ada 11.. hahaha :D hobi aku kalau belajar x ada cikgu yg best n boring.. aku maen benda alah nie lh.. :D

 Yang nie yg aku nk tunjuk nie.. :D my collection.. but ni gambar internet jew.. aku ada 3 jew... Yang warne biru tuh , first time aku beli at MID dgan member2 aku keluar outing.. entah kemane ntah hilang time aku bwak skull , rse nye bru 3 minggu dh hilang dh.. :( x putus asa mencari.. :D yg kedua warne merah tuh.. Yg tuh slalu aku practice at umah men combo.. slalu jatuh d calar dh.. :') yg last aku beli warne hitam.. aku syg diew ohh.. x calar bnyak.. lgipown ada bentuk love.. :) aku jaga diew smpai x ada org sentuh lagi warne hitam tuh.. hehhe. :) nice to see you..
 
                                                                                                                                           MYRUL_FIQ

Thanks For Reading :)

No comments: